Tanta Est

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Non laboro, inquit, de nomine. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Duo Reges: constructio interrete.

Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum. Comprehensum, quod cognitum non habet? Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Ita fit ut, quanta differentia est in principiis naturalibus, tanta sit in finibus bonorum malorumque dissimilitudo.

Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? Itaque quantum adiit periculum! ad honestatem enim illum omnem conatum suum referebat, non ad voluptatem. Tum, Quintus et Pomponius cum idem se velle dixissent, Piso exorsus est. Deque his rebus satis multa in nostris de re publica libris sunt dicta a Laelio. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est?

Atque ut ceteri dicere existimantur melius quam facere, sic hi mihi videntur facere melius quam dicere. An potest cupiditas finiri? Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.